Truth is, everybody is going to hurt you; you just gotta find the ones worth suffering for."

Sofia

Hej !

Sitter uppe vid datorn och bara gör absolut ingenting, vaknade redan åtta (?!) hemma hos Cornelia efter en natt fylld av skumma drömmar as always ! Åkte till henne igår och vi hade myskväll och såg a walk to remember. Så underbar film! Sen snackade vi och skrattade och ni vet. sen gick vi upp tidgt för cornelia skulle till ishallen och jag tog bussen hem och här sitter jag nu! Överväger att titta in på john bauers öppna hus idag. Som förövrigt ligger precis bredvid min pappa typ, jag visste inte det förens jag kollade på nätet. pinsamt.. ;)



Idag skulle jag egentligen ha träffat världens bästa elin och amanda, men ödet ville annorlunda så jag måste hänga med min familj till Stockholm och träffa mina sysslingar. vilket jag gärna hade ggjort om det inte vore för att jag redan hade planer men dom var det inen som tog hänsyn till i detta fall! Nej nu är jag orättvis! det blir säkert jättekul ikväll, får träffa min nyaste syssling, Hanna som bara är ett par månader! Så det blir mysigt!

Nu ska jag hitta på något kul !

Love u, puuuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0