Say you love me then put it in a love song

Sofia
Hej vänner!

jag sitter i skolan med Bella, Elin och Amanda!
Gårdagen spenderades först i skolan och sedan ute på landet hos Elins hästisar. Jag fick rida runt på pepsi medan vi gick promenader med alla hästar. Mkt mysig och sedan hade jag och katten Paulie (kallad paul) en mindre fight som startade med att jag lyfte upp honom när han åt och han klöste sönder mina fingarar. Söt katt ♥.
Hela kvällen var jätttemysig och avslutades mjed en andra plats i På spåret hemma hos Elin's mamma! sedan åkte jag hem till middag nummer två och dusch. Sedan sovdags!

Nu ska jag läsa på om etik och moral, eller jaaa kanske iaf!


pusssssaaar ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0