Kvarnen...

Sofia

Hej !


Visste ni att den första bloggen jag hade hette dont matter? Annnars vet ni det nu :*

En låång dag idag, men det har varit bra. Jag har varit lite trött och har haft ont typ överallt sen igår typ så jag fick ta en ipren imorse för jag hade bestämt mig att jag skulle till skolan :) Vi pluggande faktiskt lite, hade ma kp och sen på eftermiddag gjorde vi typ inget spec, vi hade en föreläsning där jag halvsov / lyssnade med ett öra kanske. Sen efter skolan hade jag utv samtal med Ylva, mentor, och min mamma. Hahah kul grej. Efter det drog jag ner till staden för att gymma med Cissi, efter ett litet missförstånd så hittade vi varandra och gick in tillsammans till gymmet. Det gick bra, vi gymmade nog 1 ½ timme på olika maskiner och cyklade en stund. Träffade på Bejna och Ingela där också. Sen tog jag bussen hem, åt middag och nu sitter jag och lyssnar på Akon, äter frusna hallon och myser. Åh just det, igår kom Cornelia till skolan med lugg, så sjukt fint! 


Mormors tårta igår, ååhhh så god!



I nästa inlägg ska jag skriva om den gamla kameran med tillbehör jag fick av min morfar i julklapp!

Ta hand om er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0