Kamera plus tillbehör

Sofia
I julas fick jag en väska av peter som var från morfar, han var inte med på julafton på eftermiddagen. Träffade honom vid lunch. Han var väldigt fotointresserad men när han då inte kan fota och mormor hittade denna och gav först till peter fick jag den! Den var fylld med hans gamla system Canon Eos 630 som går på batterier och film ;) har inte fått den att fungera än men jag överväger att å och kolla i någon affär om dom kan hjälpa mig!
sedan fick jag även med en blixt, tre objektiv där två av tre fungerar med min Eos 1000D. Åh jag är så glad att min morfar valde Canon för annars hade förmodligen det mesta av detta inte passat! Amanda har förut tispat mig om detta objektiv, och hon har verkligen rätt :D det är väldigt bra! det andra objektivet är ett 100-300 mm!

Så detta blev jag väldigt glad för (: och jag skulle verkligen vilja få igång den gamla kameran för kul! åhh...!


Allt utom 50mm objektivet och sen ligger mitt standardobjektiv där ser jag nu..


Kameran


objektivet som inte fungerade

Och en sak till, min nya kärlek måste vara blixten. Det syns verkligen skillnad och det är så roligt! Allt får en annan lyster och ljus!

PUSSAR!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0