du behöver bara mig så länge du inte har henne

Sofia
Hej på er!

Idag har jag varit på årets första danslektion, eller lektioner. Först var det commercial och sedan min jazz jag dansade förra året. det var verkligen jätteroligt ! Saknade Cornelia som inte va där, men nästa gång så.. :)
Jag är faktiskt mycket spänd på den här terminens dans och jag längtar till avslutningen på stadsteatern :') nog om det, jag hade tänkt ut vad jag egentligen skulle skriva om men det är som bortblåst.

Imrgon är det måndag, då drar veckan igång. denna vecka ska både mitt författarporträtt, serien och portfoliot och sedan är det det tredje och sista nationella i svenska på tisdag!

pussssar, SOFIA

 
och om 6 dagar bär det iväg mot F J Ä L L E N !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0